středa 27. prosince 2017

Prošlý cestovní pas

Propadlý cestovní pas a ztráta Propadnutí. Jestliže máte doma starý a propadlý cestovní pas , můžete ho odevzdat na úřadě. Ztráta pasu a odcizení.


V případě ztráty či odcizení pasu nahlásíte situaci na policii a ta vám vydá potvrzení. Smlouvy o EU : Více informací Informace o právech občanů zemí EU-ve Spojeném království a státních příslušníků Spojeného království v zemích EU-v případě brexitu bez dohody.

Lidi, vraťte rychle svůj prošlý pas , jinak můžete platit tisícovou pokutu, koluje po sociálních sítích. Zítra odjíždíte do zahraničí a zjistíte, že máte prošlý pas ? Chcete si skočit na úřad a počítáte, že dostanete rychlopas na počkání? Diskuze, články, soutěže, bazar, , poradny. Prošlý cestovní pas - pokuta?


Plastická chirurgie, dermatologie. Holky zjistila jsem, že mám necelé dva měsíce prošlý cestovní pas. Musí se teď vracet, když nepotřebuji zatím nový a nebo až když budu potřebovat nový, tak ten prošlý rovnou vrátím?

Před rokem mi skončil cestovní pas , přišla mi tehdy před rokem datovou schránkou i automaticky generovaná výzva, že ho mám vrátit (myslím pár dní po jeho skončení). Ne že bych ho nechtěl vrátit, ale nemám náladu chodit kamkoli na úřad a cokoli s nima řešit, navíc bych musel platit tuším 5Kč za vystavení nového pasu, což si teď nemůžu dovolit vydat. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti.


Ahoj, nedávno jsem zjistila, že mám prošlý cestovní pas už roky. Ministerstvo vnitra bylo zřízeno na základě zákona č. Proč si svůj prošlý cestovní pas nemůžeme nechat? Evropské unii můžeme prokazovat také některými typy českých občanských průkazů. Osobní zkušenost,vloni jsem měl u sebe i prošlý pas a tak jsem to chtěl zkusit na něj projet.


Na hranicích , madarka do pasu jen nahlédla a jedte,ale chorvat pas prohlíd a vrátil ,že je propadlý,tak jsem ukázal občanku a byl ráže mne pustil dál. Procestovala jsem několik zemí i takové, kde bylo potřeba zajistit vízum, které mne bylo vlepeno do cestovního pasu. Tyto pěkné nálepky se zajímavým hologramem se mne zalíbily a mám v něm zdokumentováné země, které jsem navštívila, že mi je škoda ho nechat po uplynutí platnosti skartovat při žádosti o nový cestovní pas. Dúfam, že máte aspoň nejaký právoplatný doklad s vašou podobizňou , napr.


Neodovzdaný starý OP, zjavne na hlásený ako strata, krádež, teraz po znovuobjavení môže pomôcť pri vybavovaní nového OP, ale počítajte aj s prípadnými otázkami k jeho znovuobjavení. Občanský průkaz slouží jako cestovní doklad pouze pro jeho držitele. Alexandrova armádního pěveckého sboru, zpěvák Roman Valutov byl na seznamu obětí nedělní letecké katastrofy u Soči, během dne ale vyšlo najevo, že do letounu Tu-15 jenž se zřítil do Černého moře, vůbec nenastoupil. Devětadvacetiletému zpěvákovi zachránil život prošlý cestovní pas , kvůli kterému ho do letadla nepustili.


Prohlédněte si kompletní seznam států a území, kam lze cestovat bez pasu, jen na občanský průkaz.

Cestovní pas propadlý a dovča v zahraničí se blíží? Dále zde naleznete další zajímavá související témata. Chystáte se do zahraničí, ale váš cestovní pas už neplatí?


Na jeho vyřízení mají úřady 30denní lhůtu. Pokud potřebujete pas vyhotovit rychleji, pěkně si za zkrácenou lhůtu připlatíte. Překlady z češtiny do angličtiny, francouzštiny, němčiny, španělštiny, italštiny, ruštiny, slovenštiny a naopak.


Pokud ho nemáte, budete muset doložit to, že jste státním občanem ČR – tzn. R ne starší, jak jeden rok.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky