čtvrtek 19. března 2015

Souběh hpp a dpp

SP, ZP, když u DPP nemusí a navíc nemusí řešit placení dovolené, lékaře apod. Prohlášení se podepisuje PRO ZAMĚSTNAVATELE (= pro všechny smlouvy u nej v danou dobu uzavřené), nikoli pro jednotlivé druhy smluv. Re: HPP a DPP souběh ? Součet zdanit dne podepsaného Prohlášení a uplatnit případné slevy. Lze tedy sjednat po dobu rodičovské dovolené zaměstnankyně DPP se stejnou náplní práce jako má HPP ? Jak to bude se ZP, budou se DPP pro ZP sčítat nebo se posuzují každá zvlášť? V některých publikacích čtu, že se posuzuje úhrn příjmů, jinde, že příjmy samostatně.


Pokud prohlášení podepíše, pak bude PP a DPP daněno dohromady a buď uplatníte nebo neuplatníte slevu na poplatníka. To že podniká neznamená, že si nemůže podepsat prohlášení a uplatnit slevu na poplatníka. Budete mít dva stejné zaměstnance – každého mám pod jiným osobním číslem (jeden na HPP a druhý na DPP ). Zde zadáte, které chcete sloučit, dáte Sloučit základy daně ve mzdách a přecházím na tiskové sestavy a máte hotovo. Diplom konečně v kapse, ale co dál? Nejlépe, porozhlédnout se po první práci.


Existuje několik smluv, díky kterým si sjednáte práci. Pojďme se společně podívat, co zkratky HPP , DPP , DPČ znamenají. Zároveň jsem ale část roku soustavně pracoval i ve firmě B na DPČ. U DPP jsem měl podepsaný růžový papír.


HPP do jiné firmy, kde jsem podepsal také růžový papír a ve firmě, kde jsem pracoval na DPP jsem růžový papír zrušil. Sestavili jsme pro vás přehledné rozdíly mezi dohodou o provedení práce ( DPP ), dohodou o pracovní činnosti (DPČ) a smlouvou na hlavní pracovní poměr ( HPP ). Dohoda o provedení práce U jednoho zaměstnavatele můžete uzavřít více doho které nemají souběh , ale musí se v součinu vejít do rozsahu 3hodin ročně. Pracuji na HPP (poloviční úvazek) už cca roky a nyní u stejného zaměstnavatele jsem podepsal ještě DPP se smlouvou do konce roku. Výdělek u HPP je tak malý, že díky daňovým úlevám nevzniká daň z příjmu.


Souběh vícero pracovních smluv nebo pracovní smlouvy a dohody o provedení práce ( DPP ) či dohody o pracovní činnosti (DPČ) jednoho zaměstnance u jednoho zaměstnavatele, je stále předmětem řady otázek. Bylo mi také sděleno, že na DPP mi mohou poslat maximálně tisíc Kč (nic takového není ve smlouvě uvedeno) I proto mi nabízeli HPP. Ohledně výplaty na DPP - tisíc za měsíc max. V reálu je to ale ještě složitější.


Pojištěnci často kombinují různé druhy příjmů, ať už se jedná o souběh podnikání se zaměstnáním, či více pracovněprávních vztahů u různých zaměstnavatelů současně. Vyšší sazby pokut a další povinná evidence. Z DPP také nevzniká nárok na dovolenou, nemocenskou ani na proplacení svátků. Souběh podpory v nezaměstnanosti a DPP není od 1. Vedle toho se další omezení týkají např. DPP či DPČ stanovící limity pro odpracované hodiny.


DPP a HPP , kdyz mam HPP a DPP u jednoho zamestnavatele. Souběh dvou dpp u různých zaměstnavatelů už rozebírají maminky na webu eMimino. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Licence Moje OaO umožňuje předplatitelům vybraných produktů Wolters Kluwer položit max.


Tato licence neopravňuje k plnohodnotnému přístupu na portál DAUC. Příklady na souběh HPP a DPP nebo souběh HPP a J. Pracovníka vedete pod dvěma čísly v adresáři firem a osobní evidenci. Ve formuláři mzdy zpracujte dvě mzdy pracovníka obvyklým způsobem.


HPP a DPP Dobrý den, chci se zeptat, pokud má zaměstnanec u jednoho zaměstnavatele souběh pracovního poměru a DPP , zda nevadí, když jeho celkový odpracovaný čas z obou prac.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky