čtvrtek 17. března 2016

Čestné prohlášení že jsem neměla příjem

A zde čestné prohlášení o společné domácnosti. Za uvedené období jsem neuplatňovala žádné daňové příznání. Jsem si vědoma možných právních důsledků v případě úmyslného uvedení nepravdivých údajů v tomto čestném prohlášení. FÚ a tam mi ho vrátili, že to podávat nemusím a ani čestné prohlášení nepotřebujou.


Zároveň prohlašuji, že jsem za rok 201… neuplatňovala žádné daňové přiznání. Svým podpisem stvrzuji, že mnou výše uvedené údaje jsou pravdivé. Ahoj Tterko, já čestné prohlášení píšu manželovi každý rok, protože pracuje jako OSVČ a odečítá si mě a dět z daní. Formuluju to asi takhle:nemám žád Čestně prohlašuji, že za uplynulý rok. Text: Já, níže podepsaný ppeter, nar.


Nebo čestně prohlašujete výši svých příjmů pro nadaci , když žádáte o příspěvek. Vašich příjmů ze všech zdrojů. Například při žádosti pro nadaci apod. Nemusí podávat daňové přiznání, protože vůbec nezahájila činnost.


ESTNÉ PROHLÁŠENÍ Já, jméno a příjmení, četně prohlašuji, že i přes zřízení živnostenského oprávnění jsem nepodnikala a tudíž neměla žádné příjmy z této činnosti. Jsem od srpna vdaná ted sme se dozvěděli že se bude vracet dan manžel jí muže uplatnit tím že já jsem na rodičovské a jsme manželé. Ani změněný správní řád na čestném prohlášení nic nezměnil, došlo pouze k doplnění, že čestné prohlášení může být nahrazeno znaleckým posudkem. Právě dle toho jsem slyšela, že stačí podat na FÚ pouze čestné prohlášení , že jsem neměla v minulém roce příjem. Ale víte jak to je, jedna baba povídala.


Ale budu to muset pozjišťovat asi přímo na FÚ. Já bych napsala pouze čestné prohlášení , žes do konce roku neměla jiného zaměstnavatele a ani žádný jiný příjem. Klidně sis mohla při rodičáku přivydělávat, pak by jim potvrzení ze socky bylo na nic. Já, Ivana Černá, narozená dne 24.


Loni mi to nějak poradila naše mzdová,ale už si to nepamatuji. Můžete mi napsat,jak to prohlášení asi zní? Ale neměl jsem ani ponětí, že mateřská, která byla od 1. Kč, který by se dle ust.


Já jsem jednou takto, když jsem neměla žádný příjem jako OSVČ, napsala jen čestné prohlášení o tom, že jsem neměla žádný příjem za příslušný rok. Toto mi poradili na FÚ. Určitě je to lepší než vůbec nic u nich neodevzdat. Jelikož jsem na rodičáku a neměla jsem žádný jiný příjem , tak by chtěl uplatnit na mě slevu. Paní po mně chce čestné prohlášení (to mám) a potvrzení o tom, že pobírám rodičovský příspěvek.


Jak mám postupovat, abych neměla nikde problém? Stačí napsat na finanční úřad čestné prohlášení ? Minulý rok jsem psala na finanční úřad čestné prohlášení , a pak mi přišel dopis právě ze sociálního úřadu a musela jsem jim i tak posílat daňové přiznání. Použijte v případě, že zapisujete jednatele, člena představenstva atd. Dobrý den, chtěla bych se zeptat, pokud jsem zaměstnaná, ale poprvé si budu dělat přiznání k dani FO sama, tak zda musím znovu přikládat RL dítěte, když jsem ho uplatňovala i za minulé roky a má ho má mzdová účetní a jestli musím dokládat i čestné prohlášení od manžela, že neuplatňuje slevu na dítě, když už to v práci doložené je. Stáhnout a vyplnit pouze pro windows.


Informace: Slouží jako čestné prohlášení , že klient neměl ve zdaňovacím období roku žádné příjmy ze samostatné výdělečné činnosti dle § zákona č. Slevy, které může poplatník nárokovat na sebe.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky