pátek 4. srpna 2017

Předvolání k soudu

Pracovala jsem v advokátní kanceláři, kde se ve špatném rozešla zaměstnankyně s majitelkou AK. Já jsem poté odešla taky. Majitelka podala na bývalou kolegyni trestní oznámení, já jsem byla vypovídat na stanici a nyní jsem obdržela předvolání k soudu na 6. Dobrý den, pokud jste již předvolán k soudu na 17. Kontaktovat přímo ČMSS, resp.


Vás přijatelné řešení.

Předvolat lze i ústně při jednání nebo při jiném úkonu soudu , u něhož je předvolaný přítomen. Můžu, nebo musím přijít k soudu ? Po desítky let byla obálka s modrým pruhem důvodem nervozity adresáta, označovala totiž ta nejdůležitější podání státních úřadů, která proto byla adresována do vlastních rukou. Po generace tradované rozlišení doručenek na bílou a modrou již odvál čas, o to více je pak třeba.


Pro každý z těchto typů pak upravuje i to, s jakým předstihem mají být jednotlivé osoby k jednání předvolávány. Pokud jde o hlavní líčení, obžalovanému, státnímu zástupci a obhájci musí být předvolání doručeno nejpozději pět pracovních dnů předem. Pokud tato lhůta není dodržena, může se hlavní líčení.


Pracuji ve dvanáctihodinových směnách s tím, že k dostavení se na jednání potřebuji pouze uvolnění ze směny o jednu hodinu.

V dostatečném časovém předstihu jsem zaměstnavatele požádal o uvolnění, avšak - aniž se mnou byl předčasný odchod úszně konzltován, nadřízený mi na celou. Co vás čeká, když dostanete jako svědek předvolání k soudu ? To se dozvíte v tomto článku. Bílého kruhu bezpečí a byl zkrácen.


Soud má proběhnout 17. Mám ještě zavolat do čmss a pokusit se stáhnout žalobu? Je i možnost domluvit se u soudu na rozumném splátkovém kalendáři např.


Případně co mi může soud nařídit? Předvolání k soudu Ahoj, žiji v Londýně a přišel mi dnes dopis z České republiky se zeleným pruhem, že se mám dostavit zítra k soudu , jako svědek trestného činu napadení. První, co me opravdu udivilo je to, že byl dopis vhozen do schránky a nedošlo k osobnímu převzetí, přitom jsem byla doma.


Dluh - předvolání k soudu - zkušenosti už rozebírají maminky na webu eMimino. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Re: Předvolání soudu - pracovní volno? Pokud byla zaměstnankyně předvolán k soudnímu jednání konajícímu se během pracovní doby, jedná se o tzv.


V souladu se zákoníkem práce je zaměstnavatel povinen poskytnout pracovní volno bez náhrady mzdy v nezbytně nutném rozsahu. Jak již bylo uvedeno ve výše citovaném rozsudku kasačního soudu sp. To, že váš manžel nepřevezme žalobu a předvolání k soudu , nebrání soudu v tom, aby jednal a rozhodl. Pokud je žaloba a předvolání doručeno na adresu, kde se skutečně zdržuje a adresát si zásilku nevyzvedne na poště ani ji jinak nepřevezme, považuje se za den doručení ten den, kdy byla zásilka uložena na postě a.

Mám nárok na neplacené volno nebo na náhradu mzdy za dobu strávenou u soudu ? ODPOVĚĎ: Pokud jste předvolán k soudu v jakékoliv záležitosti, tj. Dostala jsem předvolání jako svědek. Výpověď jsem již podávala na policii a nerada bych o celém mluvila znovu před soudem, je mi to velice nepříjemné.


Vím, že je to povinnost dostavit se k soudu. Jen jsem chtěla vědět, jestli je i.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky